Inicio Ocio y Cultura Servicios y Compras Polavila
 
III Festival Celta mais pequeno do mundo 5 de julio de 2012

III FESTIVAL CELTA MAIS PEQUENO DO MUNDO

Cartel III Festival 2012

TRIÁNGULO DOS TRASNOS - BOGO 7 XULLO 2012

III festival celta mais pequeno do mundo.

As 9 ou 10 da noite gran pulpada.

Á 1 do mediodía misa.

Música sesión vermú.

Milesios. Cea especial "Xatevy"

Despois da cea proxectaremos a curta "AQUACM"

 

  Ver cartel ...
Club xogos e deportes populares e tradicionais de Santalla 13 de Mayo de 2012

V CONCENTRACIÓN DE ASOCIACIÓNS DE SENDEIRISMO E TEMPO LIBRE DE ASTURIAS E GALICIA

V Concentración de Senderismo de Asturias y Galicia que se celebra en A Pontenova os invitamos a que participéis con todos nosotros en esta jornada de caminata por nuestro concello por la ruta que tenemos diseñada en la que se pueden contemplar vistas, aldeas y entornos sorprendentes de 14 km de fácil recorrido y dificulta baja.

Ver el Cartel Ver el Cartel Ver el Cartel
Corte a corte - www.crtvg.es marzo de 2012

O fotÓgrafo Vicente Ansola presenta a sÚa obra, "Os pobos das nÉboas"

Este fotógrafo cántabro preséntanos o seu libro, “Os pobos das néboas”. Unha obra que recolle historias de veciños da alta montaña da Pontenova, e pola que acaba de recibir o Premio Hasselblad Masters 2012.

 
Gema Ponce - www.elmundocantabria.com 23 de enero de 2012

Entrevista a Vicente Ansola en "El Mundo - Cantabria"

Descarga la entrevista

Vicente Ansola ganador del Master Hasselblad 2012 en la categoría "Up&Coming". ¡Enhorabuena!

"... Flamante ganador del prestigioso Premio Hasselblad, el fotógrafo cántabro Vicente Ansola dice que las imágenes que le han valido el premio no son más que la consecuencia lógica de su trayectoria vital. Desde esa infancia en el pueblo de Alceda, del que es oriundo, hasta sus peripecias por Cantabria, Irlanda y Galicia capturando en su objetivo "vidas anónimas de gentes sencillas" que recuerdan su propia niñez, "una etapa en Alceda donde la sensación de independencia y libertad" siempre estaba presente. ..."

www.ivoox.com/ 18 de enero de 2012

Entrevista a Vicente Ansola, premio Hasselblad de fotografía

"... Hablamos con el fotógrafo Vicente Ansola. Se ha alzado con el Hasselblad como artista emergente. Sus imágenes se expondrán por varios países ..."

 
nachettogaloo / www.youtube.com / Javier Acebras (A Pontenova) 19 de octubre de 2011

FotograFÍAS DEL CORTO "AQVACM" (Pepe Jordana) POR VICENTE ANSOLA

Video de youtube:

Impresionante trabajo, Ansola - Publicado por Javier Acebras (Apontenova.es)

"Impresionante reportaje fotografico realizado polo retratista de Vilaeimil, Vicente Ansola, na rodaxe dun corto co director Pepe Jordana no Machuco e en Bogo. Actores: María Castro. Chete Lera, Jorje Bosch, Oscar Hernandez, Juana Andueza, Tacho, Gonzalo Uriarte, Farruco, Rosa Alvarez, Paricia Vazquez.

Mais dunha trintena de persoas traballaron a reo durante unha semana na rodaxe do corto: "adivina quien viene a comer mañana" que se rodou en BOGO e na CASA DO FIDALGO no MACHUCO, tamen se grabou en VILARXUBÍN parte do MAKING OFF. Moitisimas gracias a Vicente por este gran traballo."

acebras1 / www.youtube.com 19 de octubre de 2011

Villarxubin en Telelugo, Diario el Progreso.

Video de youtube:

 

suavelua / www.youtube.com 22 de septiembre de 2011

Os pobos das NebOas EN YOUTUBE

Video de youtube:

Milesios no Festival celta máis pequeno no mundo / MILESIOS 11 de julio de 2011

MILESIOS NO II FESTIVAL CELTA MAIS PEQUENO DO MUNDO

Milesios

TRIÁNGULO DOS TRASNOS - BOGO 9 XULLO 2011

"Onte participamos no Festival celta máis pequeno do mundo, na Casa do Fidalgo, no lugar de Machuco, parroquia de Bogo, concello da Pontenova.

Foron case vinte horas de música e festa nas que disfrutamos da marabillosa acollida de todos os asistentes ao Festival ademáis da estupenda hospitalidade de Matías, Montse e Adelina.

Para completar un día perfecto, puidemos aprender de todos os grandes músicos alí congregados, novos e vellos, mais queremos citar especialmente a Vicente, César, Modesto, Desiderio e Nela."

 

  Ver la noticia con fotos...
II Festival Celta mais pequeno do mundo 7 de julio de 2011

II FESTIVAL CELTA MAIS PEQUENO DO MUNDO

Cartel II Festival 2011

TRIÁNGULO DOS TRASNOS - BOGO 9 XULLO 2011

II festival celta mais pequeno do mundo.

As 9 ou 10 da noite gran pulpada.

Á 1 do mediodía misa N.B,A. co Coro Americano. And spirits bogotonic experience (by Matioramix).

Finalistas no festival de ortigueira. Milesios. Teremos folkgazais e darbukkos. Os navalleiros e gaiteiros da montaña.

Exposición fotográfica no MOMA (Museum of Machuco Art), polo retratista de Vilaeimil.

 

  Ver cartel ...
Exposición Fotográfica na Casa do Fidalgo 28 de junio de 2011

EXPOSICIÓN FOTOGRÁFICA

Cartel de la Expo

 

 

"Os pobos das néboas" Vicente Ansola.

Exposición Fotográfica na Casa do Fidalgo polo "Retratista de Vilaeimil"

Xuño - Xullo 2011.

 

  Ver cartel ...
El blog de Amparo Grandío 24 de mayo de 2011

TriÁngulo dos Trasnos

Desde sempre, os seus habitantes escoitaban música que saía das pedras, sobre todo pola noite; xa que de día cos sons propios da aldea, esta pasaba desapercibida.

Esto contoumo Pepín de Farrucón:

… e os nenos de Bogo e Sampaio cando se xuntaban cos de Vilarxubín, falabamos dos ananos que, cando xa caseque nos era imposible abrir os ollos, irrompían nos nosos cuartos, inquedos e revoltosos… algúns coxeaban dunha perna, outros trasegaban con auga… recordo que un mexaba no ouriñal que tiña embaixo da cama… pero sempre, sempre víñannos ver cando o raio de lúa entraba pola xanela…

blogOs nenos nunca nada dixeran aos maiores destas festas nocturnas, era unha especie de pacto infantil… ¡¡¡nunca se sabe como van responder!!! e ó fin… aos cativos gustáballes ter eses amigos nocturnos, e xuntarse ao saír da escola a contar as trasnadas que lles aconteceran pola noite.

Estes nenos agora xa son homes e mulleres. Fai anos que uns saíron da aldea, ou non… e algúns dos que marcharon tiveron que volver, ou así o quixeron… pero tódolos anos xúntanse varias veces no Triándulo dos Trasnos… e traen gaitas, acordeóns, percusión… e os fan soar ó compás da música das pedras…

Seguía Pepín decíndome a outra noite: “son entre trasnos e nuberus, mimetízanse cos bosques e dependendo do seu estado de ánimo, poden facer que un día soleado se converta noutro tormentoso nun instante, lanzando raios e centellas…

O día 14 debían estar de bo humor… porque foi perfecto. (...)

  Ver fotos y diapositivas ...
Ayto. da Pontenova / Asociación Cultural e Deportiva ALBIÓNS 19 de mayo de 2011

IV ConcentraciÓn de AsociaciÓns de Sendeirismo e Tempo libre de Asturias e Galicia

IV Concentración de Asociacións de Sendeirismo e Tempo libre de Asturias e Galicia. III Concurso de Espantallos.

 

Domingo 12 de xuño de 2011. A Pontenova.

Inscricións: Ata o xoves 9 de xuño. Oficina de Turismo, teléfono 982342101, Fax 982342051.

Organiza la Asociación Cultural e Deportiva A Pontenova Albións, el Concello da Pontenova.

  ver el cartel ...
www.pontenova.es / www.youtube.com 21 de abril de 2011

Villarxubin en Telelugo, Diario el Progreso.

"Cada día que pasa me doy cuenta de que casi nadie se sensibiliza con la recuperación de las aldeas de Apontenova, la filosofía es taparse los oídos cada vez que una casa o un horreo se derrumba, cerrar los ojos cada vez que se enmarrana una pared con cemento, agachar la cabeza para no ver las uralitas que sustituyen a las viejas lousas. Cuando digo "casi nadie" me refiero a políticos de toda índole y personas influyentes en la sociedad Apontenovesa. No se si algún partido político en el concello tiene algún plan de protección para las 5 o 6 aldeas con mejores ejemplos de arquitectura popular, pero si no es así mi voto en mayo en el concello será en blanco. Puede que me digan que hay cosas mucho mas importantes que se deciden en las elecciones que salvar la arquitectura popular.... para un concello tan hermosos como Apontenova una de las prioridades debe de ser, no dejar que se marchite su belleza. Nos hace falta ya un EXPERTO que valore, CLASIFIQUE y CATALOGUE nuestro patrimonio. Y por favor que las restauraciones sean serias." Vicente Ansola O retratista de Vilaeimil.

 

Vicente Ansola / www.apontenova.es 12 de abril de 2011

VilarxubÍn " capital del triÁngulo dos trasnos" es inmortalizada por las cÁmaras de telelugo.

Las reporteras Iria y Tania de telelugo pasaron la tarde del pasado viernes recorriendo Vilarxubín y charlando con algunos de sus habitantes. El impresionante conjunto etnográfico y la especial simpatía de sus gentes cautivo a las reporteras que estuvieron mas de dos horas recorriendo la aldea. En estas fotos quedan algunos de los momentos de las entrevistas a Doña Rogelia, Nuncia, Corona y Suso, Argelina y Colas, Andes y la Gaiteira de CASA DO FIDALGO, Montse, que nos acompaño con su música desde O Pilón. Vilarxubín un museo vivo de la Mariña que debería de ser protegida de ahora en adelante del feismo y las restauraciones desafortunadas, Pero esta es una labor en la que todos debemos de estar implicados, políticos, empresarios, comercios, vecinos del concello, etc. Si no apreciamos y respetamos nuestro patrimonio....... ¿ Quién lo hará por nosotros?. ¿ Porque no dejamos de preguntarnos, quién no ha hecho eso, esto o aquello ? .....¿ porque no empezamos a actuar ? . La conservación de aldeas como Vilarxubín, Bogo o San Paio debería de ser un proyecto prioritario para las próximas elecciones en cualquier formación política con un mínimo de sensibilidad. Si no se invierte en la recuperación de nuestro patrimonio inmediatamente y bajo la dirección de un experto, nuestros hijos y nietos serán la generación del cemento, el bloque y la uralita . Las silvas se merendaran las ultimas aldeas autenticas y seremos un concello sin personalidad.

Para quien prefiera un punto de vista exclusivamente crematistico o empresarial sin romanticismos, pueden suponer que los beneficios que indudablemente produciría la explotación turística del proyecto repercutirían directamente en el comercio y empresas de Apontenova. (no tengo ningún problema en explicar detalladamente a los comerciantes de Apontenova como y porque van a ser ellos los primeros beneficiados económicamente, directa o indirectamente ya que la mayoría de los servicios, Hoteles, restaurantes, tiendas, empresas de construcción y sus proveedores, etc, etc se encuentran en Aponte). Esto es tan solo la opinión de un vecino de Vilaeimil que intenta construir que siempre es mas difícil que destruir.

  ver el contenido completo ...
www.ospobosdasneboas.es 10 de abril de 2011

HA NACIDO UNA NUEVA WEB: www.ospobosdasneboas.es

Nace la Página Web www.ospobosdasneboas.es. Es una idea original del retratista de Vilaeimil y fotógrafo Celta Vicente Ansola, cántabro de nacimiento pero gallego de adopción. Esperamos que os guste y vengáis a visitarnos.

www.rtve.es / www.youtube.com 23 de marzo de 2011

EXPOSICIÓN DE VICENTE ANSOLA EN ESPAÑA EN 24 H DE TVE

España en 24 horas - 23/03/11

El Museo Provincial de Lugo acoge la exposición de fotografías de Vicente Ansola, conocido como el retratista de Vilaeimil. Instantes de tiempo detenido para reflexionar sobre el olvido y la ruina que amenazan a la rica arquitectura popular lucense.

Puedes ver la noticia en el video de youtube o pulsando en el enlace de la izquierda de ESPAÑA en 24h.

 

www.apontenova.es / www.youtube.com 22 de marzo de 2011

EXPOSICIÓN DE VICENTE ANSOLA EN TVE

En el Telexornal Informativo territorial de Galicia - 21/03/11, aparecía el siguiente video de la exposición de Vicente Ansola en el Museo Provincial de Lugo:

 

Carlos / www.apontenova.es 18 de marzo de 2011

EXPOSICIÓN “O POBO DAS NÉBOAS” NO MUSEO PROVINCIAL DE LUGO

A inauguración da exposición fotográfica de Vicente Ansola sobre o seu libro “O Pobo das Néboas” tivo lugar onte, xoves 17, no Museo Provincial ás 20:00 h da tarde. A ela asistiron numerosas persoas, que puideron ser testemuñas da estrea desta exposición no refectorio do Museo Provincial de Lugo, entre elas veciñas e veciños da Pontenova que puideron desprazarse ata alí de forma gratuíta grazas a un autobús financiado pola Área de Cultura da Deputación.

A exposición permanecerá uns 15 días no Museo, co que desde aquí vos animamos a que a visitedes, xa que é unha ocasión única para ver o noso Concello desde a óptica deste fotógrafo cántabro.

«O pobo das néboas» es el título de la exposición del fotógrafo de origen cántabro Vicente Ansola, afincado en A Pontenova, que se inauguró esta semana en el Museo de Lugo. Asistieron el autor, la directora del centro, Aurelia Balseiro, y la candidata a la Alcaldía del BNG en A Pontenova, Mónica Rancaño. También estuvo presente el delegado de Cultura de la Deputación de Lugo, el nacionalista Antonio Veiga. La muestra permanecerá abierta en el refectorio del Museo de Lugo hasta el 31 de marzo. «Pretende denunciar o perigo de ruína ou desaparición da arquitectura popular da zona de A Pontenova», explican. Incluye retratos de gente de diversas parroquias e imágenes de construcciones características. «As fotografías representan momentos da vida cotiá dalgunhas aldeas de A Pontenova e as súas xentes», señalan los promotores de esta exposición.

Para ver las fotos de la Inauguración pulsa sobre este enlace.

Museo Provincial de Lugo / www.museolugo.org 14 de marzo de 2011

EXPOSICIÓN EN EL MUSEO PROVINCIAL DE LUGO

Los días 17 al 31 de marzo de 2011 se inaugura la Exposición Fotográfica de Vicente Ansoa, "O pobo das néboas", en el Museo Provincial de Lugo.

Refectorio do Museo Provincial de Lugo (Do 15 ao 31 de marzo de 2011)

Horario:
Luns a venres: 10:30 a 14 e de 16:30 a 20:30 h. Sábados: 10:30 a 14 e de 16:30 a 20 h. Domingos e festivos: 11 a 14 h. Entrada gratuíta

Museo Provincial de Lugo - Praza da Soidade s/n - 27001 Lugo - Tfno.: 982 242112 - info@museolugo.org

Yolanda García / La Voz de Galicia / A Pontenova 9 de diciembre de 2010

EL PULSO DE LA COSTA: A Pontenova, "O paÍs das nÉboas"

Vicente Ansola, nacido en un rincón cántabro de Pas llamado Alceda, vive a caballo entre su tierra natal y A PonO Pobo das Néboas por Vicente Ansolatenova, donde restaura una casa y ha sacado a la luz un proyecto que muestra la zona rural lucense desde su particular mirada fotográfica, en activo desde hace más de treinta años. Ese proyecto es un libro, O pobo das néboas, que hace poco presentó el Concello pontenovés. Un cuidado trabajo que ha realizado de forma desinteresada y gratis, al igual que la responsable de la traducción de textos al gallego Mónica Pazos o el colaborador Francisco Martín Medrano, a quienes da las gracias.

«Hace muchos años que iba por Galicia. Un año que estuve viviendo en Irlanda (donde conoció a Carlos Núñez y The Chieftains) regresé a Cantabria, me apetecía empezar un proyecto nuevo, en Galicia o Asturias, decidí hacerlo en Galicia, por lazos afectivos (por su padre y su abuelo) y la zona lucense me parecía bastante 'enxebre'». O país das néboas le llevó dos años llevarlo a cabo: «Pasa primero por conocer a la gente, me implico mucho, tiene sus problemas porque creas lazos, a veces positivos, otras negativos. Conocí a la gente, las aldeas, intento hablar gallego... porque soy como una esponja y me gusta asimilar cosas nuevas» (...)

  ver el contenido completo ...
 
© Vicente Ansola Trueba (vicente@ospobosdasneboas.es). Todos los derechos reservados. Prohibida la reproducción y el uso de los contenidos sin el permiso escrito.